خبرگزاری کار ایران

قالیباف درگذشت نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۷۰

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، درگذشت نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ 

فقدان اندیشمند گرانمایه و عالم مجاهد و مهذب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا و استاد دانشگاه تهران موجب تأسف و تالم گردید .

ایشان از شخصیتهای برجسته و مخلص انقلاب و نظام و یاور رهبری بودند که در طول سالهای متمادی و ادوار مختلف در عرصه‌های علمی ، فرهنگی و اجرایی خدمات شایان و فراموش نشدنی را به کشور عرضه داشتند .

از دستاوردهای ارزشمند ایشان تاسیس و پایه گذاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و مدیریت عالمانه مجموعه نخبگان جوان بود که باعث رشد و شکوفایی و سرافرازی آنان در عرصه‌های علمی بین‌المللی و زمینه‌ساز توجهات ویژه به تربیت و سازندگی نخبگان و نخبه پروری گردید. ایشان با دلسوزی کم‌نظیری عمر خود را وقف تربیت نوجوانان مستعد در سراسر کشور کردند و به خصوص یکی از  زمینه سازان اصلی توجه ویژه به پرورش استعداد دانش آموزان محروم بودند و بی‌ریا و مخلصانه در این راه خدمت کردند. نتیجۀ سالها مجاهدت دکتر اژه‌ای در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، نشانگر آن بود که آموزش عمومی و دولتی، می‌تواند پیشرو، موثر و محرومیت‌زدا باشد. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی ،فرهنگی و نخبگانی، شاگردان و همکاران آن مرحوم در مجموعه سازمان ملی استعدادهای درخشان و دانشگاه تهران ،دوستان ، خانواده محترم‌‌ ،  همسر مکرم و به ویژه بیت شهید بزرگوار آیت الله دکتر بهشتی و سایر وابستگان ، برای آن روحانی جلیل القدر که اینک در جوار برادر شهیدش آرام گرفته رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه الهی مسئلت می نمایم .

محمدباقر قالیباف

 رئیس مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز