خبرگزاری کار ایران

نگاهداری تشریح کرد؛

موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۲۸

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، بابک نگاهداری در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه برنامه راهبردی-عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی و بحث حسابرسی شهرداری‌ها توسط دیوان محاسبات کشور بود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: در این جلسه که معاونین مجلس، رئیس دیوان محاسبات کشور و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، برنامه راهبردی - عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی ارائه شد.

نگاهداری ادامه داد: تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی، توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک، بهبود و توانمندسازی نیروی انسانی، تحول و تکامل نظام مالی و ارتقا و بهسازی زیرساخت­ها ۵ محور برنامه‌ه­ای معاونت اجرایی در نظر گرفته شده است که شامل ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه می­باشد که از مجموع پروژه­‌ها ۴۵ درصد آن­ها شروع شده است و ۵۵ درصد در حال شروع است.

رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: در خصوص موضوع حسابرسی شهرداری­ها توسط دیوان محاسبات در این جلسه مباحث مقدماتی مطرح شد و مقرر گردید بحث نظارت بر نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی از جمله شهرداری­ها در نشست­های تخصصی لازم و با استفاده از ظرفیت­های مجلس دنبال شود و چگونگی این نظارت مشخص گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز