خبرگزاری کار ایران

دستور کار هفته آتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛

از حضور رئیس اورژانس کشور تا ارائه گزارش رئیس کمیته طب سنتی به نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۹۳

رئیس اورژانس کشور در خصوص اقدامات و برنامه‌های آتی آن سازمان در هفته آینده به کمیسیون بهداشت مجلس گزارش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه (۲۵ و ۲۷ آبان ماه) تشکیل جلسه می‌دهد.

استماع گزارش رئیس اورژانس کشور در خصوص اقدامات و برنامه‌های آتی آن سازمان و همچنین بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبوردهندگان غیرمجاز افراد از مرز کشور و لایحه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان در دستور کار روز یکشنبه ( ۲۵ آبان ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

همچنین دستور کار روز سه شنبه (۲۷ آبان ماه) کمیسیون بهداشت مجلس استماع گزارش رئیس کمیته طب سنتی در خصوص اثر بخشی طب سنتی در پیشگیری و درمان بیماری‌ها خصوصا بیماری کرونا و برشى آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور است.

گفتنی است، کمیته غذا و دارو با هدف بررسی پیش نویس طرح جامع غذا و دارو روز یک شنبه، کمیته طرح‌ها و لوایح به منظور بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و بررسی لایحه حمایت از حقوق افراد مبتلا به اختلالات روانی روز دوشنبه و کمیته هلال احمر نیز با هدف بررسی پیش‌نویس اصلاح اساسنامه هلال احمر روز سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز