خبرگزاری کار ایران

فرهنگی:

آمادگی مجلس برای تصویب طرح‌ها و لوایح مربوط به تحقق اجرای دقیق امر به معروف و نهی از منکر/ ادارات با ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۲۹

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی باید با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری و تعامل نزدیدک داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فرهنگی روز پنجشنبه در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با وی، ضرورت همکاری ادارات با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اجتناب ناپذیر خواند و افزود: اجرایی شدن این فریضه الهی که جزو آموزه های دینی و مذهبی تشیع است نباید در غبار فراموشی قرار بگیرد.

وی افزود: برای تحقق این فریضه که ساماندهی اوضاع اجتماعی و فرهنگی جامعه را سبب می شود، باید ادارات و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی با ستاد امر به معروف همکاری داشته باشند تا بدین طریق بخش مهمی از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی از بین برود.

فرهنگی بر لزوم فرهنگ سازی لازم برای اجرای امر به معروف و نهای از منکر تاکید و اضافه کرد: باید توجه داشت که ترویج و فرهنگ سازی فریضه‌های واجب اسلام در جامعه ضروری است و در این میان نقش رسانه های گروهی بسیار وسیع و تعیین کننده خواهد بود.

وی از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح ها و لوایح مربوط به تحقق اجرای درست و دقیق امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و یادآور شد: آمادگی داریم  از پیشنهادات و نقطه نظرات ستادهای استانی و شهرستانی در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز