خبرگزاری کار ایران

به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان؛

رحمانی فضلی به کمیسیون امور داخلی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۹۵

سه‌شنبه هفته آینده وزیر کشور به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون امورداخلی کشور و شورا های مجلس خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، براساس دستورکار کمیسیون ها، در هفته آینده اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۷ آبان ماه جلسه دارند.

روز یکشنبه بررسی طرح جامع مدیریت شهر و روستایی با حضور نماینده مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی، بررسی لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها با حضور نماینده شورای نگهبان، کارشناسان مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرای ذی ربط در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

همچنین انتخاب ۲ نفر از اعضای کمسیون امور داخلی کشور و شوراها برای حضور در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت و انتخاب ۸ نماینده از اعضای کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک تشکیل مدیریت شهری و روستایی در جلسه روز یکشنبه انجام می شود.

در ادامه نشست در خواست ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس در خصوص استانداری خوزستان با حضور سیدمحمد مولوی نماینده متقاضی بررسی می شود.

روز سه‌شنبه ۲۷ آبان نیز از وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان از جمله احسان ارکانی، فرهاد طهماسبی، حسن نوروزی، هاجر چنارانی، رضا آیان پور، علیرضا سلیمی، نصرالله پژمان فر، جلیل مختار و معین الدین سعیدی دعوت شده است.

قراربود سوالات نمایندگان در آخرین جلسه کمیسیون مطرح شود اما به دلیل کسالت وزیر به هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز