خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

حزب همبستگی ایران اسلامی درگذشت فیرحی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۷۵

حزب همبستگی ایران اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام داود فیرحی بیانیه تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا ، در پی درگذشت حجت الاسلام داود فیرحی حزب همبستگی ایران اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد و فقدان وی را برای اندیشه‌ورزان حوزه و دانشگاه فاجعه‌ای خسارت بار دانستند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون

از شمار دوچشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

خبر ارتحال اندوهبار عالم فرزانه و اندیشمند برجسته کشورمان، حجت الاسلام دکتر داود فیرحی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و از اعضای شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، جامعه علمی کشور را در غم از دست دادن یکی از بزرگان و نوابغ با اخلاق خود به سوگ نشاند و موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

فقدان این استاد ارزشمند و پژوهشگر ژرف اندیش و متبحر در حوزه علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام، برای اندیشه‌ورزان حوزه و دانشگاه فاجعه‌ای خسارت بار است. این عالم جلیل القدر و شخصیت فرهیخته علاوه بر تربیت شاگردان بسیار، ده ها کتاب و مقاله ارزشمند علمی از خود به یادگار گذاشته است که کویر دل‌های طالب علم محققان و دانشجویان را سیراب و روشنگر مسیر علم اندوزی در آینده خواهد بود و به فضل الهی این میراث ارجمند، باقیات الصالحاتی خواهد بود که روح مطهر ایشان را از نعمات و رحمت الهی بهره‌مند خواهد نمود.

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن ارج نهادن به زحمات کم نظیر علمی دکتر داود فیرحی رضوان الله تعالی علیه و عرض تسلیت به بیت مکرم ایشان و جامعه علمی کشور، از خداوند متعال برای آن فقید سعید، آرامش ابدی در جوار رحمت واسعه الهی و همنشینی با صلحاء ، علماء و اولیاء مقرب درگاه باریتعالی مسئلت نموده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان معزز آن مرحوم آرزو می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز