خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

درگذشت فیرحی ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه علمی کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۰۷

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام داود فیرحی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام داوود فیرحی را تسلیت گفت.

جهانگیری در این پیام نوشت افزود: مصیبت فقدان این روحانی نواندیش و وارسته که عمر پر برکت خود را صرف توسعه علمی کشور و پژوهشگری در حوزه‌های علوم سیاسی و اندیشه سیاسی در اسلام کرد و در این مسیر آثار متعدد علمی نیز از خود به یادگار گذاشت، به جامعه دانشگاهی کشور، اساتید و دانشجویان، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

حجت الاسلام داوود فیرحی استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر براثر ابتلا به کرونا در ۵۶ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

او علوم دینی را تا پایان مقدمات در مدرسه علمیه زنجان گذراند و سپس سطح و خارج فقه و اصول را از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۰ در حوزه علمیه قم آموخت.

فیرحی همزمان از سال ۱۳۶۶ در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی علوم سیاسی قبول شد و این رشته را تا مقطع دکتری علوم سیاسی با گرایش اندیشه سیاسی از همین دانشگاه ادامه داد و رساله دکتری خود را با عنوان «دانش، قدرت و مشروعیت در اسلام» در سال ۷۸ اخذ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز