خبرگزاری کار ایران

کنگره بین‌المللی شعر انتقام سخت با ۷ زبان زنده دنیا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۹۱

اولین کنگره بین‌المللی شعر انتقام سخت در هفت زبان‌های و با محوریت موضوعی دفاع از مظلوم، استکبار ستیزی، باطل محو شدنی‌ست و حماسه و ایثار در محور مقاومت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اولین کنگره بین‌المللی شعر انتقام سخت در زبان‌های زنده دنیا (فارسی ، عربی، ترکی، آذری، انگلیسی، کردی و اردو) و با محوریت موضوعی دفاع از مظلوم، استکبار ستیزی، باطل محو شدنی‌ست و حماسه و ایثار در محور مقاومت برگزار خواهد شد.

خونخواهی شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موضوع ویژه این کنگره است و مهلت ارسال آثار در تمامی قالب‌های شعر سنتی و نو، ترانه و شعر کودک و نوجوان تا پایان ۲۰ آذرماه ۹۹ خواهد بود. شاعران می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ آذرماه از طریق پیام رسان‌های واتساپ یا تلگرام به شماره «۰۹۱۲۰۹۶۰۱۵۳» ارسال کنند.

همچنین محافل شعری این کنگره از ۲۴ آبانماه۹۹ در کشورهای ایران، لبنان، عراق، سوریه و اختتامیه آن با حضور برگزیدگان در دهه دوم دی ماه۹۹ در تهران برگزار خواهد شد. اهدای تندیس مقاومت، لوح تقدیر و دو جایزه ۵ میلیون تومانی و ۳ جایزه ۳ میلیون تومانی جوایز برگزیدگان بخش فارسی این کنگره بین المللی است. همچنین به برگزیدگان سایر زبانها نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

این کنگره با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، شهرستان ادب، انجمن اقبال لاهوری، انجمن شعر دعبل خزاعی خوزستان و انجمن شعر رضوی کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز