خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیرو‌های مسلح فرصت چپ نگاه کردن به کشورمان را به هیچ نیروی متخاصمی نخواهند داد

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۰۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان به‌ویژه نیروی زمینی ارتش فرصت چپ نگاه کردن به کشورمان را به هیچ نیروی متخاصمی حتی اگر به هر قدرتی هم وابسته باشد، نخواهند داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره درگیری‌های نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اظهار داشت: ما از هیچ‌یک از طرفین درگیر، جانبداری نمی‌کنیم و حتی آن‌ها را دعوت می‌کنیم که راهی جز جنگ برای حل اختلافات خود انتخاب کنند؛ با این حال خط قرمز ما این است که اجازه نخواهیم داد در جغرافیای رسمی و بین‌المللی منطقه تغییری ایجاد شود.

وی افزود: ضمن اینکه مرز‌های مشترک ایران با دو کشور یادشده را به دقت رصد می‌کنیم در بخشی از مرز‌های مورد اشاره مستقر شده‌ایم و همزمان تحولات آن سوی مرز‌ها را نیز دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: فعلاً خطری مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند و من هم نمی‌خواهم در این رابطه پیش‌داوری کنم، ولی آن‌هایی که اهل سناریونویسی علیه کشورمان هستند، بدانند که نیرو‌های مسلح کشورمان به‌ویژه نیروی زمینی ارتش فرصت چپ نگاه کردن به کشورمان را به هیچ نیروی متخاصمی حتی اگر به هر قدرتی هم وابسته باشد، نخواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز