خبرگزاری کار ایران

رییس حراست بنیاد شهید:

توانمندترین افراد عهده‌دار تصدی امور حراست‌ها باشند

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۸۵

رییس مرکز حراست بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور گفت: برای تضمین صیانت از نیروی انسانی و پیشبرد امور در مسیر صحیح ،لازم است تا برای تصدی امور حراست ها از کارآمدترین و توانمندترین افراد استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، "علی زینبی" سه شنبه در جمع مدیران بنیاد شهید استان تهران گفت: از آنجاییکه ماهیت و رسالت اصلی حراست، نظارت بر فرایند امور در هر سازمان و صیانت از نیروی انسانی و مصالح ذینفعان است،نایل آمدن به این اهداف و شتاب بخشی به ایفای مسئولیت ها منوط به بهره مندی از قابلیت نیروهای متخصص، متعهد و کارآمدی است که در حوزه های گوناگون بتوانند وظایف خود را با شایستگی انجام دهند.

مشاور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور ادامه داد:رویکرد سازنده حراست کل کشور و تمهید شرایط برای کارآمدتر شدن مجموعه حراست را به عنوان فرصت مغتنمی بدانیم تا این نهاد بتواند پویاتر و چابکتر به انجام مسئولیت ها اهتمام داشته باشد و سوگیری حراست بنیاد شهید با توجه به اهمیت و حساسیت این سازمان روان سازی پروسه خدمت رسانی به جامعه هدف به عنوان ولی نعمتان اصلی است.

زینبی با بیان برخی نکات مدیریتی در حوزه راهبری حراست تصریح کرد: مدیران و شاغلان در حراست متوجه این موضوع باشند که نگاه پیشگیرانه برای ممانعت از بروز تخلف مقوله‌ای متمایز با بازدارندگی است زیرا فرایند امور اجرایی نیازمند بستر سازی برای سرعت بخشی است.

وی افزود: در بحبوحه شرایط فعلی و تنگناهای موجود، از حراست ها انتظار می رود تعامل سازنده ای با مدیران داشته باشند تا آنها ضمن رعایت موازین و ضوابط قانونی جسارت و شهامت لازم را برای انجام کارها داشته باشند.

زینبی دریافت مطالبات بنیاد شهید در دوره کوتاه مدیریت جدید را ناشی از روحیه پی گیرانه و استفاده از همه ظرفیت های قانونی در راستای استیفای حقوق جامعه ایثارگری توصیف کرد.

حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید استان تهران نیز در این نشست با ارایه گزارشی از عملکرد مجموعه متبوعش گفت: در استان تهران افتخار خدمت به خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگری نصیب ما شده است و بایستی از این موقعیت و جایگاه در ارایه خدمت صادقانه بهره برداری شود.

شایان ذکر است در آین آیین ضمن تقدیر از خدمات افراسیابی مدیر پیشین حراست بنیاد شهید استان تهران، محمد حسین شیخ محمدی عهده دار این سمت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز