خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضاییه:

حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه پرداخت شد/ حقوق‌ها به‌روز است

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۳۰

سخنگوی دستگاه قضا گفت: جلسات متعددی با مدیران دولتی در دادستانی برگزار شده و پیگیری‌ها انجام شده است و به دنبال یافتن راهکار برای تامین حقوق معوقه کارکنان هستیم؛ البته حقوق معوقه کارگران پرداخت شده و الآن حقوق آنها به روز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص پرونده هفت تپه و اقدامات قوه قضاییه، اظهار کرد: سیاست قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده‌های شرکت‌های تولیدی، کشاورزی و صنعتی این است که هم به اتهام متهمان رسیدگی کند و هم به گونه‌ای تدبیر شود که تولید تعطیل نشود و حقوق کارگران به موقع استیفا شود؛ رسیدگی قضایی در حال انجام است و به جهت حمایت از تولید، اشتغال و استیفای حقوق معوقه کارگران هفت تپه از جانب قوه قضاییه اقدامات زیادی انجام شده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: جلسات متعددی با مقامات در سطح ملی و استانی برگزار شده همچنین با مدیران دولتی در دادستانی نیز جلساتی برگزار شده و پیگیری‌ها انجام شده است و به دنبال یافتن راهکار برای تامین حقوق معوقه کارکنان هستیم؛ البته حقوق معوقه کارگران پرداخت شده و الآن حقوق آنها به‌روز است. 

اسماعیلی بیان کرد: نه تنها از تعطیلی این مجموعه جلوگیری شد، بلکه تلاش شد در فصل کشت، کشت در آنجا برداشت شود، تعدادی از کارگران این مجموعه نیز اخراج شده بودند که پیگیری شد و به کار بازگشتند و در حال حاضر مشغول به کار هستند.

وی اضافه کرد: اینکه سرنوشت واگذاری این مجموعه چه خواهد شد، باید صبر کنیم که ببینیم مراجع ذی صلاح چه تصمیمی خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز