خبرگزاری کار ایران

با ارسال لوحی صورت گرفت؛

تقدیر سرلشکر باقری از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۶۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال لوحی، از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال لوحی، از سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) به نمایندگی از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با حضور در شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، لوح تقدیر سرلشکر محمد باقری را به سعید اوحدی تقدیم کرد.

متن لوح تقدیر سرلشکر باقری به شرح زیر است:

«من لم یشکر من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل

جناب آقای مهندس سعید اوحدی

معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

با اهداء سلام و تحیت؛

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین خلق خداوند و نظام اسلامی فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجب رضایت پروردگار متعال خواهد بود و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلندند که بتوانند به خوبی از این فرصت و مسئولیت در طلب جلب رضایت خداوند در خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعاً کار برای رضای خداوند متعال بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

بدین‌وسیله از حسن تدبیر و همت وثیق جنابعالی در اعمال مدیریت و اجرای بهینه امور در جهت رفع و حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که یکی از برجسته‌ترین عرصه‌های خدمت‌گزاری به انسان‌های وارسته و الهی می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه پروردگار لم‌یزل، توفیقات روزافزون جنابعالی را در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز