خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

روحانی شهادت جانباز سرافراز رمضانعلی صحرایی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۶۶۱

رئیس جمهور ر پیامی با تسلیت شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز «رمضانعلی صحرایی»، از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی  در پیامی شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز «رمضانعلی صحرایی» تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز رمضانعلی صحرایی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این مبارز خستگی‌ناپذیر، از دوران جوانی در نهضت امام خمینی(ره) و پس از آن در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی به ویژه در دوران سرنوشت‌ساز دفاع مقدس همواره حضوری درخشان و تأثیرگذار داشت.

این فرمانده دلاور بعد از جانبازی نیز سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی را با سربلندی و اخلاص تحمل کرد و به کاروان شهدای والامقام پیوست تا یاد و راهش الگو و راهنمایی برای آیندگان باشد.

اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز