خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع:

ورزشکاران وزارت دفاع برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی از آمادگی کافی برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۲۳

مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع گفت: ورزشکاران حرفه ای وزارت دفاع برای شرکت در رقابت های بین المللی و کسب افتخار برای میهن اسلامی از آمادگی کافی برخوردار هستند و بیماری کرونا مانعی برای توقف و عدم تحرک نیروهای وزارت دفاع نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم حسین خوش عمل مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع سلامتی نیروی انسانی از لحاظ جسمی و روحی و روانی را یک موضوع مهم  در نیروهای مسلح عنوان  کرد و اظهار داشت: سلامت نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی پیشرفت سازمان همواره در اولویت قرار داشته است و موضوع تعطیل برداری نیست.

وی افزود: ورزش در تمامی بخش‌های نیروهای مسلح از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از علل توسعه و گسترش ورزش و تربیت بدنی از گذشته‌های دور تا کنون ضرورت افزایش سطح آمادگی‌های نظامیان می‌باشد.

وی با بیان اینکه ورزش و آمادگی جسمانی با بسیاری از فاکتورهای مورد نیاز برای سلامتی مرتبط است گفت: ترویج و افزایش آمادگی جسمانی یک راه برای بدست آوردن سلامتی در نیروهای نظامی است.

خوش‌عمل تصریح کرد: در راستای تقویت نیروهای مسلح تلاش ما بر این است تا ورزش بخشی از زندگی روزمره نظامیان شود و بر این اساس حضور در عرصه ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا را تعطیل نکردیم.

 مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع ادامه داد: باتوجه به محدودیتهای پیش آمده در ماه های آخر سال جاری  به واسطه شیوع بیماری کرونا وتعطیلی اماکن ورزشی که منجربه کاهش شدید فعالیت وتحرک بدنی کارکنان شد؛ با هماهنگی اداره کل بهداشت و درمان وزارت دفاع و کسب مجوز های لازم از ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات گسترده ای در راستای ادامه ورزش و بالا نگه داشتن آمادگی جسمانی کارکنان وزارت دفاع نمودیم.

خوش‌عمل تهیه کلیپ های کوتاه آموزش حرکات ورزشی وارائه به کارکنان جهت استفاده درمحل کار و منزل، تهیه وتوزیع راهنمای حرکات ورزشی در محل کار ومنزل درقالب بروشور وپوستر، تهیه لوازم ورزشی قابل استفاده در منزل وتوزیع بین کارکنان ازقبیل بند تی- آر- ایکس،دمبل ایروبیک و کش بدنسازی، برگزاری ۷۶ برنامه کوهنوردی و کوهپیمایی باحضورکارکنان درارتفاعات مختلف کشور درشش ماهه نخست سالجاری، برگزاری ۳۱دوره مسابقه ورزشی در رشته های قابل اجرا دراماکن ورزشی روباز، آزمان های آمادگی جسمانی سالیانه کارکنان، برگزاری ۳ دوره آموزشی تربیت ممتحنین آزمون آمادگی جسمانی با همکاری فدراسیون ورزشی همگانی و ۶ دوره آموزش وآزمون گواهینامه موتورسیکلت باهمکاری پلیس راهور نیروی انتظامی، برقراری ارتباط وتعامل بافدراسیونهای ورزشی ازجمله برگزاری نشست مشترک بامسئولین فدراسیون پینگ‌پنگ کشورجهت ارتقاءسطح علمی ورزش وزارت دفاع ازطریق برگزاری دوره های تخصصی داوری ومربیگری را از مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع در ایام کرونا برشمرد.

مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع با بیان اینکه همزمان با ورزش همگانی توجه به ورزش قهرمانی را به عنوان موتور محرک ورزش همگانی در دستور کار قرار دادیم گفت:  ورزشکاران حرفه ای وزارت دفاع برای شرکت در رقابت های بین المللی و کسب افتخار برای میهن اسلامی از آمادگی کافی برخوردار هستند و بیماری کرونا مانعی برای توقف و عدم تحرک نیروهای وزارت دفاع نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز