خبرگزاری کار ایران

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه:

تاکنون ۶۰ سورت پرواز توسط بالگرد اطفا حریق سپاه در جنگل‌های گلستان انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۳۳

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه از اجرای ۶۰ سورتی پرواز اطفای حریق توسط بالگرد این نیرو در جریان آتش‌سوزی جنگل‌های استان گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه درباره اعزام بالگرد اطفای حریق این نیرو به‌ منطقه آتش‌سوزی جنگل‌های استان گلستان گفت: بنا به درخواست مسئولان بالگرد اطفای حریق ما از روز دوشنبه (۱۲ آبان) برای کمک به عملیات اطفای حریق جنگل‌های استان گلستان به این منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته تیم پروازی نیروی هوافضای سپاه حدود ۱۰ سورتی پرواز انجام داده است، اظهار داشت: از روز دوشنبه تا امروز مجموعاً ۶۰ سورتی پرواز اطفای حریق توسط بالگرد اعزامی ما به منطقه انجام شده است.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: بالگرد و تیم پروازی ما همچنان در حال پرواز در منطقه هستند و تا پایان عملیات اطفای حریق در منطقه حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز بالگردها و هواپیمای ایلوشین اطفای حریق نیروی هوافضای سپاه در جریان اطفای حریق منطقه هورالعظیم و جنگل‌های زاگرس حضور فعال و چشمگیری داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز