خبرگزاری کار ایران

سرتیپ دوم علیپور:

ارتش برای برقراری امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب کشور اقدام کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۵۱

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دشمنان جرات تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارند، گفت: خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم "حسن علیپور" معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم اعزام تجهیزات تیپ ۱۱۶ مکانیزه زرهی شهید صفوی قزوین به مناطق مرزی شمال‌غرب، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است. 

وی ادامه داد: حال نیروهای مسلح هر زمان احساس کنند که این دو مولفه مهم در هر جایی به هر دلیلی دچار خدشه شده و آسیبی قرار است که وارد شود، در کسری از زمان برای نقش آفرینی در میدان حضور پیدا خواهند کرد. 

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: به جهت اتفاقی که در منطقه شمال‌غرب افتاده و مناقشه‌ای بین آذربایجان و ارمنستان رخ داده، امروز ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت پایدار در مرزها اقدام کرده است. 

علیپور عنوان کرد: تیپ ۱۱۶ مکانیزه زرهی شهید صفوی قزوین ماموریت پیدا کرده که به سمت شمال‌غرب اعزام شود و این اطمینان را به مردم عزیز ایران می‌دهیم که دشمنان جرات تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارند. تقریبا یک تیپ کامل به سمت شمال‌غرب حرکت می‌کند و ماموریت نیز بر اساس سلسله مراتب و دستور فرماندهی ادامه پیدا خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز