خبرگزاری کار ایران

در دیدار با سفیر ایران مطرح شد؛

تاکید معاون اول مجلس ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین بر توسعه و بهبود روابط پارلمانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۶۴

معاون اول مجلس ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو بر توسعه و بهبود روابط پارلمانی دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی با «دوریانا کریشتو» معاون اول مجلس ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین دیدار و گفت و گو کرد.

خانم کریشتو با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشور بوسنی و هرزگوین گفت: از حمایت های ایران در مسیر توسعه بوسنی وهرزگوین قدردانی می کنیم و از ارتقای روابط میان دو کشور در همه زمینه‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی بر بهبود روابط هیات رئیسه، کمیسیون‌های تخصصی و گروه‌های دوستی پارلمانی بوسنی و هرزگوین با مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: پارلمان بوسنی و هرزگوین از گسترش مناسبات دوجانبه با ایران حمایت می‌کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با تاکید بر جایگاه دیپلماسی پارلمانی در روابط میان دو کشور یادآور شد: حمایت‌های مجالس دو کشور موجب تقویت روابط دوستانه ایران و بوسنی در همه عرصه‌ها خواهد بود.
طرفین در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه پارلمانی، انتخابات محلی پیش رو در بوسنی و هرزگوین و آخرین وضعیت مبارزه با پاندمی کرونا در دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز