خبرگزاری کار ایران

غریب‌آبادی:

اعتبار آمریکا نه فقط در جهان اسلام، بلکه در اروپا و جهان غرب هم افول کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۱۶

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به سخنان رهبری گفت: اعتبار آمریکا نه فقط در جهان اسلام، که در اروپا و جهان غرب هم افول کرده است.

به گزارش ایلنا، "کاظم غریب‌آبادی" سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به سخنان روز سه‌شنبه رهبر انقلاب درباره تحولات بین‌المللی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: آمریکا سرمنشاء بسیاری از مشکلات جهان امروز از جمله معضلاتی نظیر تهدید جنگ، ناامنی، تحریم و تروریسم است. علت اصلی دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ایران، زیر بار سیاست‌های ظالمانه نرفتن و به رسمیت نشناختن سلطه آنها است. این دشمنی ادامه خواهد داشت و تنها راه برطرف کردن آن، این است که طرف مقابل از این تصور که بتواند به ملت و دولت ایران ضربه اساسی وارد کند، مأیوس شود.

وی ادامه داد: روز به روز، نگاه حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی از شواهد و عینیت بیشتری برخوردار می‌شود. اعتبار آمریکا نه فقط در جهان اسلام، که در اروپا و جهان غرب هم افول کرده است. امروزه، در کنار معضلاتی نظیر تهدید جنگ، ناامنی، تحریم و تروریسم، معضلی نیز به نام آمریکا داریم که من از آن به عنوان «معضل بزرگ» یاد می کنم که خود، سرمنشا بسیاری از مشکلات جهان امروز است.

وی یادآور شد: آمریکا همان فرعون مصر و طاغوت روزگار ماست، هر کس رئیس جمهوری آمریکا بشود، بر روی سیاست ما تاثیری ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز