خبرگزاری کار ایران

نطق تند کریمی قدوسی علیه دولت و رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۰۲۸

نماینده مشهد گفت: ملت امام حسین اندکی صبر سحر نزدیک است. این آقای رئیس جمهور ما که تا چند ماه آینده می‌رود تحریف هم می‌رود، تحریف که برود تحریم می‌رود؛ تحریم هم که برود تحقیر هم می‌رود، تحقیر که برود ایران اسلامی ما کاملاً احیا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کریمی قدوسی درجلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۲ آبان) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: امت  امام حسین علیه السلام میلاد پیامبر اسلام و امام صادق بر شما مبارک باشد ،ملت بصیر و صبور ایران اسلامی تفسیر این جمله سردار دل‌ها که  خطاب  به دشمن فرمود ما ملت امام حسینیم چیست؟ حتماً می دانید چرا آن حادثه و جنایت بزرگ در کربلا به وقوع پیوست؛ آن روز نقشه چه بود و امروز نقشه دشمنان اسلام چیست؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقشه آن روز  تهدید مردم منتظر ظهور امام عصر خود به فقر و به جنگ  آن نقش در قالب سه تهدید به اجرا درآمد و آن حادثه شوم را به وجود آورد، تهدید اول  عبیدالله ابن زیاد  در کوفه جار  زد ای اگر دست از یاری حسین بر ندارید و وارد مذاکره با من نشوید رزق‌تان را قطع می‌کنم  در آن ایام حکومت کوفه بسته معیشتی یارانه ای که شامل آرد، گندم ،روغن و گوشت بود را رایگان  توزیع می‌کرد. تهدید دوم   شبکه عجیر شده عبیدالله بود که  در کوفه اعلام کرد چنانچه دعوت خود را از حسین بن علی (ع) پس نگیرید عطای شما را قطع می‌کنیم، آن روزها حکومت کوفه حقوق ماهانه به مردم می‌داد، ارزش پول آن زمان درهم و دینار تامین‌کننده نیازهای خانوار ساکن کوفه بود.

وی افزود: تهدید سوم عبیدالله  کوفه را که دژ  نظامی منطقه آن روز بود تهدید به وقوع جنگ نظامی سخت از ناحیه سپاه نمود و به دروغ گفت تهدید نظامی یزید روی میز است. تهدید رزق و قدرت پول ملی یعنی فقر و تهدید به جنگ یعنی وقوع ناامنی. دو گزینه فقر و جنگ باورهای ایمانی را ضعیف کرد و شد دو عامل براندازی که کل نقشه یزید، ابن معاویه و عبیدالله ابن زیاد این زمان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست .

کریمی قدوسی با بیان این که ملتی که در شرایط سخت و فتنه تحلیل درستی از مشکلات اقتصادی نداشته باشد و نقشه دشمن را خوب نفهمد برای کشور، زندگی و دینش فاجعه می‌آفریند، اظهار داشت: اعلام عبیدالله  در کوفه موثر واقع شد و کوفه آن زمان برای استقرار  و یاری امام عصر خود بسیج شد اما برای تنها گذاشتن و یاری نکردن حسین بن علی علیه السلام تغییر مسیر داد و در کربلا نظام اسلامی را از پای درآورد.

وی خاطر نشان کرد: نقشه امروز نیز همان نقشه از پای در آوردن نظام امامت، ولایت و مقاومت اسلامی است جریان غربگرا، نفوذی‌ها،  دوتابعیتی‌ها در این چهل سال و قریب به  هشت سال گذشته با رزق و پول ملی ملت چه کردند؟ در حالی که جوانان و مسئولین جهادی در میدان بودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی مدعی شد: سال ۹۶ خزانه را از ارز و طلا خالی کردند؛ در نتیجه ارزش پول ملی سقوط کرد. تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری‌ها ، کمبود ارزی، تحریم ها، کمبود کالاهای ضروری و نهادها  باعث شد قیمت مایحتاج عمومی، مسکن، خودرو، لوازم خانگی، مصالح خانگی و حتی پوشک بچه افزایش پیدا کند و در مقابل قدرت تولید ملی، قدرت خرید، قیمت سهام، تولید ناخالص ملی، ترخیص کالاها از گمرک، اولولیت‌های عمرانی، سرعت تولید علم کاهش پیدا کند و بایستد. 

وی گفت: تحریم‌ها و سقوط رزق باعث کاهش درآمد و فرزندآوری ملت شد تا به ایمان مردم ضربه بزند و کارآمدی نظام اسلامی سقوط کند، همزمان با تهدید رزق و پول ملی تهدیدات امنیت ملی آشکار شد و وقوع سه فتنه ۷۸ ،۸۸ ،۹۸  برای نظام اسلامی طراحی و اجرا شد.

نماینده مردم مشهد گفت: رئیس جمهور ما بارها به ارکان دفاعی چون سپاه داران انقلاب اسلامی هجوم نمود، وزیر خارجه ما گفت امریکا با یک موشک می‌تواند جمهوری اسلامی را از پای درآورد! درحالی که پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد بودند. بارها و بارها تاکید شد اگر مذاکره و توافق نکنیم  جنگ می‌شود .

وی ادامه داد: در عملیات‌های تروریستی به خانه ملت، مرقد امام (ره)، رژه اهواز و نطنز حمله شد؛ اسرار امنیتی و اقتصادی ما توسط نفوذی ها و هیئتهای اقتصادی روبوده شد اما با این حال بارها تکرار کردند سایه شوم جنگ را دور کردیم .

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ملت امام حسین درود بر شما؛  امروز با اطاعت و هدایت پذیری از ولی امر مسلمین مقابل حیله‌های یزید زمان مقاومت کردیم؛ ملت امام حسین اندکی صبر سحر نزدیک است. این آقای رئیس جمهور ما که تا چند ماه آینده می‌رود تحریف هم می‌رود، تحریف که برود تحریم می‌رود؛  تحریم هم که برود تحقیر هم می‌رود، تحقیر که برود ایران اسلامی ما کاملاً احیا می‌شود احیا که شود نور الهی امام عصر کاملاً مشخص می‌شود نور که آمد ظلمت گرانی و بی‌پولی و بی‌ارزشی پول از بین می‌رود و شما ملت مستحق آماده درک بشارت بزرگ امام و ولی امر مسلمین خواهید شد که فرمود روزی را می بینید که با دستان خودتان این امانت را تحویل صاحبش حضرت بقیه الله اعظم خواهید داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز