خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح برای هرگونه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله ازمیر آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۱۲

سرلشکر محمد باقری در پیامی به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه بر آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع زلزله در منطقه ازمیر ترکیه، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به ارتشبد «یاشار گولر» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری ترکیه، بر اعلام آمادگی نیروهای مسلح کشورمان برای هرگونه همراهی در امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

برادر مکرم ژنرال ارتشبد یاشار کولر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری ترکیه

سلام علیکم

وقوع زمین لرزه در منطقه ازمیر جمهوری ترکیه که منجر به جان باختن و مجروحیت تعدادی از مردمان شریف آن کشور شد، موجب تأسف و تالم گردید.

با اعلام آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همراهی در امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر و عرض تسلیت و ابراز همدردی با جنابعالی، نیروهای مسلح، دولت و ملت کشور برادر و مسلمان ترکیه از درگاه خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز