خبرگزاری کار ایران

اظهارات بی‌اساس‌ مقام آمریکایی در مورد عملکرد ترامپ در زمینه ایران

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۲۱

مقام آمریکایی به بیان اظهارات بی اساس در مورد عملکرد دولت ترامپ پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در سرزمین اشغالی مدعی شد: «ما چهار سال در زمینه سیاست خارجی گزارش و عملکرد خوبی داشتیم. ما صلح را در خاورمیانه ایجاد کردیم که در نسل گذشته آن را نداشتیم! ما از قدرتمندترین متحد خود حمایت کردیم و روابطی که در دولت گذشته نابود  شده بود را بهتر کردیم.

وی در ادامه گفت: ما با فعالیت ایران در زمینه اقتصادی و سیاسی مقابله کردیم که در بخش نظامی با ترور سردار سلیمانی این کار انجام شد.

فریدمن در ادامه مدعی شد: «دولت ترامپ فشار زیادی  بر ایران و فلسطینیان اعمال کرد که تنها راهی که آنها واقعا در حال حاضر دارند این است که امیدوار باشند ترامپ بازنده باشد.»

وی اضافه کرد: با بایدن فشار حداکثری بر ایران با خطر و تهدید مواجه می‌شود و تهران بودجه لازم برای افزایش و توسعه فعالیت‌های خود را بدست آورد. اما با فشار حداکثری این احتمال وجود دارد که سران ایران رفتار خود را متعادل کنند و تغییر دهند چرا که در غیر این صورت به سمت شکست می‌روند.»

فریدمن در مورد توافق گفت: وزیر خارجه آمریکا ۱۲ نکته برای توافق با ایران اعلام کرده که این موارد شامل عدم کمک به تروریسم، نداشتن موشک‌های بالستیک، نداشتن هسته‌ای و عدم ماجراجویی در منطقه است و هیچ توافقی در دولت ترامپ بدون این موارد وجود نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز