خبرگزاری کار ایران

حسین فلاحی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات جلسه امروز فراکسیون روحانیت با رییس قوه‌قضاییه

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۷۵۰

یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز این فراکسیون را با رئیس قوه قضاییه تشریح کرد.

احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه امروز فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: جلسه امروز فراکسیون با رئیس محترم قوه قضاییه حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید؛ قسمتی را ایشان صحبت کردند و در قسمت دیگر نمایندگان نظرهای خودشان را گفتند.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وکلای ملت در دو حوزه عمومی کشور و حوزه انتخابیه خود مسائلی را مطرح کردند که قرار شد به صورت مکتوب تقدیم رئیس قوه قضاییه شود.

وی افزود:البته فرصت خیلی کم بود اما حاج آقا به سوالات پاسخ دادند و در انتها نیز نمایندگان نمازجماعت با ایشان بر پا داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا در خصوص مبارزه با فساد و تعامل مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه مطالبی عنوان شد یا خیر گفت:بله این بحث صورت گرفت و تعامل مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا یکی از تاکیداتی بود که در این جلسه مطرح شد و اینکه ارتباط بین این دو قوه زیاد شود.

وی ادامه داد:یکی از تاکیدات دیگری که در این جلسه مطرح شد نظارت بر اصل ۴۴  و واگذاری ها بود که قرار شد که در آن قسمت مقداری بیشتر نظارت باشد و تاکید بر این شد که اصل  ۴۴  باید اجرا و نظارت‌ها نیز بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز