خبرگزاری کار ایران

طغیانی در تذکر شفاهی:

دولت لایحه‌ای که مشکلات مردم را حل کند، ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۸۹

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائلی که امروز در کشور مطرح است، بحث معیشت مردم است، دولت در مورد این معضل همیشگی خودش اقدام جدیدی به صورت اینکه لایحه‌ای به مجلس بدهد، ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی طغیانی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۱۱ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: یکی از مسائلی که امروز در کشور مطرح است، بحث معیشت مردم است، دولت در مورد این معضل همیشگی خودش اقدام جدیدی که لایحه به مجلس بدهد، ندارد.

نماینده اصفهان ادامه داد: دولت در مورد طرح‌های مجلس هم فقط مقاومت و یا رفتارهایی بر خلاف منطق و اصول علمی می‌کند؛ به طور مثال در مورد طرح تامین کالاهای اساسی مرکز پژوهش‌ها به تامین منابع مالی آن بحث مالیات و تراکنش‌ها را مطرح کرد اما هنوز چند روز از این مطلب نگذشته بود که  سخنگوی دولت با این استدلال که مردم پول خودشان را از بانک بیرون خواهند کشید، مخالفت دولت را اعلام کرد.

وی ادامه داد:  طی چند روز گذشته شاهد بودیم بانک مرکزی آمد و بحث ارزش افزوده و تعرفه کارمزد را اجرایی کرد و شرایط تغییر داد، حال امروز آن پولی که می‌توانست به تامین کالاهای اساسی کمک کند، به سمت بانک‌ها سراریز می‌شود. 

طغیانی گفت: اقدامات دولت در سال ۹۹ چه شد؟ مالیات بر خودروهای لوکس و خانه‌های گرانقیمت چه شد؟ مگر قرار نبود سه ماهه آیین‌نامه در هیئت دولت تصویب شود؟ متأسفانه هشتمین ماه گذشته است و آیین‌نامه مصوب نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز