خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

لزوم نظارت دولت بر بازار و مهار افسارگسیختگی قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۷۴

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز وضعیت اقتصاد کشور، اشتغال و ازدواج جوانان، بازار خودرو و بازار مسکن ملتهب است و همچنین قیمت اجناس هر روز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا احمدی نماینده رشت در مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز ۱۱ آبان ماه ضمن تبریک فرا رسیدن وحدت، گفت: یکی از مختصاتی که مجلس یازدهم دارد، این است که مجلس انقلابی و در تراز انقلاب است، ما باید صدای مستضعفان باشیم.

وی ادامه داد: امروز وضعیت اقتصاد کشور، اشتغال و ازدواج جوانان، بازار خودرو و بازار مسکن ملتهب است، همچنین قیمت اجناس هر روز افزایش پیدا می‌کند. در چنین شرایطی وظیفه دولت نظارت است که جلوی این افسارگسیختگی را بگیرد.

احمدی در ادامه به مشکلات محل دفن زباله در منطقه سراوان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و بیان داشت: اکنون که در محضر شما صحبت می‌کنم با آغاز بادهای پاییزی بوی بد ناشی از دفن زباله در منطقه سراوان مردم بخش سنگر را با مشکلات و مشقت مواجه کرده است، به همین جهت از وزیر محترم کشور تقاضا دارم که به اجرای پروژه سایت زباله‌سوز سراوان و همچنین تعمیر و تجهیز سایت تفکیک کودآلی در منطقه لاکان سرعت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز