خبرگزاری کار ایران

آصفری در تذکر شفاهی:

کنار گذاشتن موضوع رجل سیاسی از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، مفهومی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۴۵

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: کنار گذاشتن موضوع مدیر، مدبر و رجل سیاسی بودن از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، مفهومی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (  مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: رئیس‌جمهور اخیرا گفته است بسیاری از لوایح دولت که به مجلس ارسال شده درباره مسائل معیشتی است و باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد ، باید بگویم مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در صورت ارائه لایحه‌ای از سوی دولت درباره مسائل اقتصادی و معیشتی، آن را سریعا در دستور کار قرار داده و تصویب کند.

وی با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها چندین ماه است که طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست‌جمهوری را با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، کارشناسان دولت و حقوقدانان مورد بررسی قرار داده است و در این طرح مسائلی چون رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری لحاظ شده است.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت نام هزاران نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متاسفانه بعضا چندین هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند که کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری این مشکل را حل و فصل کرده است.

وی تاکید کرد: در این طرح هم موضوع مدیر و مدبر و هم رجل  سیاسی آمده، لذا کنار گذاشتن آن مفهومی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز