خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در صحن علنی مجلس:

شائبه سیاسی‌کاری در مجلس وجود دارد/ جلوی کاندیداتوری مسئولانی را که به مناصب خود راضی نیستند، بگیریم

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۴۲

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما باید جلوی آن‌هایی که امروز پست و مسئولیت دارند اما به مسئولیت خود راضی نیستند و به دنبال دخالت در کارهای دیگر هستند را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله پژمانفر  نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز یکشنبه ۱۱ آبانماه در جریان بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی و شوراها درخصوص اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته وحدت و همچنین فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، گفت: همکاران محترم امروز مشکل ما در خصوص قانون انتخابات ریاست جمهوری این نیست که افراد زیادی ثبت نام می‌کنند و حضور آن‌ها و گفته‌هایشان به سوژه‌ای در فضای مجازی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: مشکل ما همان تعداد اندکی هستند که بررسی آن‌ها سخت است و در صحنه هستند، متاسفانه در اصلاح قانون تلاش شده که مشکلات را با شاخص‌های کمی حل کنند در حالیکه مشکلات ما شاخص‌های کیفی است، مثلاً اینکه بگوییم ۴۵ تا ۷۰ سال مشکل را حل نمی‌کند.

پژمانفر در ادامه بیان داشت: آقایان آمده‌اند و مدبر بودن را تفسیر کردند و گفتند که مشورت‌پذیر باشد، سوال این است که ما چطور بفهمیم آقای الف یا آقای ب مشورت پذیر است یا خیر؟ باید شاخص‌های کیفی را در خصوص ریاست‌جمهوری در نظر داشته باشیم. برای مثال چرا دبیران شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام امکان ثبت نام دارند اما اعضای آن‌ها نه؟ چرا سرلشکر بتواند اما سرتیپ نتواند؟

وی افزود: امروز در جامعه دارند در خصوص ما قضاوت می‌کنند این مجلس را با شائبه‌های سیاسی درگیر نکنید، امروز شائبه سیاسی کاری در مجلس وجود دارد و کسانی که این طرح را آوردند اگر دست نگه دارند و انتخابات برگزار شود و بعد از آن بررسی کنند ما هم کمک می‌کنیم که این کار انجام شود و این شائبه سیاسی کاری هم برطرف شود.

نماینده مشهد در پایان گفت: کمک کردن ما این نیست که صف شلوغ افرادی که ثبت نام می‌کنند اما مشخص است که رجل سیاسی نیستند را خلوت کنیم، بلکه کمک کردن ما باید این باشد که جلوی آن‌هایی که امروز پست و مسئولیت دارند اما به مسئولیت خود راضی نیستند و به دنبال دخالت در کارهای دیگر هستند را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز