خبرگزاری کار ایران

دهمرده در موافقت با اصلاح قانون انتخابات:

وجود شاخص و معیاری برای ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری درست است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۳۵۴

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طرح اصلاح قانون انتخابات برای ریاست‌جمهوری اینجا یک متر،شاخص و حداقل‌هایی در نظر گرفتند که صحیح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۱۱ آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح مواردی از انتخابات ریاست‌جمهوری در موافقت با این طرح گفت: در رابطه با اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری باید بگویم مدت مدیدی است که روی این موضوع بحث شده است و روی میز مانده است.

وی ادامه داد: ۴ سال است که سیاست‌های کلی مقام عظمای ولایت بر روی زمین مانده است، ما برای نامزدی مجلس شورای اسلامی اصلاحات انجام دادیم آیا جایگاه رئیس جمهور از بقیه جایگاه‌ها پایین‌تر است.

نماینده زابل در مجلس با اشاره به این که هرکسی می‌تواند در انتخابات ایران ثبت نام کند، عنوان کرد: این نوع ثبت نام برای نظام جمهوری اسلامی وهن آلود است هزاران نفر شرکت می‌کنند و شورای نگهبان مجبور است عده زیادی را حذف کند که این امر مورد سوءاستفاده دشمنان واقع می‌شود! آنان می‌گوید انتخابات مهندسی شده است در این ماجرا نکات منفی فراوان وجود دارد.

وی تاکید کرد: در این طرح برای ریاست‌جمهوری اینجا یک متر، شاخص و حداقل‌هایی در نظر گرفتند که صحیح است؛ هر کسی نمی‌تواند نامزد شود البته یک سری اشکالاتی هم در جزئیات ممکن است وجود داشته باشد. خواهشم این است به کلیات این طرح رای دهید حال درباره جزئیات بحث می‌کنیم که می‌تواند به کمیسیون برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز