خبرگزاری کار ایران

فرهنگی در صحن مجلس:

سنگ بزرگ نشانه نزدن است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۶۷

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی در مخالفت با پیشنهادات متعددی که به این طرح داده می‌شود، گفت:سنگ بزرگ نشانه نزدن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی در مخالفت با پیشنهاد حمیدرضا حاجی بابایی گفت: هفته گذشته یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس تصویب شد، پیشنهاد آقای حاجی بابایی  برای حل یک مشکل نیست، ما نباید همه مسائل و مشکلات دیگری که دستگاه‌های مختلف دارند را در قالب موضوع معیشتی مطرح کنیم.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ضرب المثلی  بین مردم مطرح است که سنگ بزرگ علامت نزدن است، باید بررسی کنیم آیا منابع همان اندازه‌ای که پیش‌بینی کردیم وجود دارد؟ آیا امکان تحقق دارد یا خیر. اینکه بیاییم مسائل مربوط به صندوق بازنشستگی، مسکن و بهانه‌های مختلف را در قالب طرح پیشنهادی مطرح و حل کنیم ممکن است همه آنها زیر سوال برود.

وی ادامه داد: متاسفانه از طرف دولت سخنگوی محترم فرمودند ما مخالف این طرح خواهیم بود، اما ما در مجلس می‌توانیم با یک قدم و اراده در یک ماده واحده موضوع واحد را به تصویب برسانیم.

فرهنگی گفت: ما می‌خواهیم یک موضوع واحد را به تصویب برسانیم. یا موضوعات متعدد را می‌خواهیم به تصویب برسانیم؟ خواهشم این است که آقای حاجی بابایی باتوجه به تصمیمات قبلی به سمتی برویم که برایش مسائل را مطرح کردیم همان را اجرایی کنیم، چرا که موارد مطرح شده  در دستور کار دولت است و منابعی را از آن طرف ها این طرف جمع می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز