خبرگزاری کار ایران

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم:

تروریسم به سازمانی در جهت تحمیل اراده قدرت‌های بزرگ تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۰۷

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم دو حمله تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان و کلیسایی در نیس فرانسه که در آنها بیش از صدوچهل انسان بیگناه کشته و زخمی شدند را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای در خصوص حملات تروریستی در پاکستان و فرانسه با محکوم کردن این حملات تاکید کرد: اینگونه فجایع و دیگر حملات تروریستی علیه اماکن مقدس باز هم اثبات می‌نماید که هیچ‌گونه ارتباطی میان ادیان و تروریسم وجود ندارد بلکه ادیان نیز خود جز اهداف تروریستی می‌باشند.

در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم سالهاست تروریسم از یک تندروی عقیدتی و یا تفسیر اشتباه عبور کرده و به سازمانی در جهت تحمیل اراده قدرتهای بزرگ و تخریب زیرساخت‌های کشورهای درحال توسعه تبدیل شده و هرگونه پیوند و تلاش در جهت ارتباط میان این دو مقوله کمکی است به سیاستگذاران پشت پرده تروریسم در هدایت و حمایت این پدیده مخرب در جهان تحت هر عنوان و القابی که باشد.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ضمن محکوم کردن این فجایع و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حوادث، از تمامی نخبگان، شخصیت ها،  اندیشمندان و  رهبران ادیان الهی در سراسر دنیا می خواهد تا با افشاگری در خصوص سوءاستفاده تروریسم از ادیان الهی، و با اتخاذ مواضعی همچون اظهارات پاپ فرانسیس و مفتی اعظم مصر و کمیسر عالی سابق حقوق بشر سازمان ملل متحد، در مورد تضاد میان ادیان و تروریسم روشنگری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز