خبرگزاری کار ایران

علی عسکری:

اهانت به پیامبر اسلام ریشه در دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۱۴

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام، این اقدام را حاصل دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل دانست.

به گزاش ایلنا، "عبدالعلی علی عسکری" رئیس صداوسیما در پیامی ضمن محکومیت اهانت به پیامبر پیامبر اسلام در فرانسه به بهانه آزادی بیان، فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه را وظیفه مهم همه آزادگان دانست.

متن پیام عبدالعلی علی عسکری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا بر محمد ص خاتم پیامبران

سلام خدا به همه انبیا الهی

اهانت به ادیان و ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) که هر از چند گاهی به تحریک صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در اروپا اتفاق می‌افتد، هرچند خود، نفرت‌انگیز است، اما ریشه در دسیسه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آنان دارد.

مکرون در قامت دنباله‌رو صهیونیست‌ها و ترامپ با حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و به بهانه آزادی بیان، موجب خشم ملت‌های مسلمان و تخریب وجهه ملت فرانسه در دیده جهانیان و نیز افزایش محبوبیت پیامبر اکرم (ص) در بین مسیحیان و افزایش وحدت مسلمانان شد.

مکرون باید در قبال این ظلم بزرگ به بشریت، مسلمانان جهان و حتی مسیحیان، به‌ویژه قربانی کردن منافع و شأن ملت فرانسه در پای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و نیز سو استفاده از مفهوم آزادی بیان پاسخگو باشد.

فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه وظیفه مهم همه آزادگان جهان است و انشا الله دراین‌باره گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز