خبرگزاری کار ایران

زنگنه خبر داد؛

برخی احکام اصلاح ساختار بودجه کشور، در کمیسیون بودجه تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۸۱۰

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس گفت:‌ طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه کشور در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب و براساس آیین‌نامه داخلی برای بررسی در صحن علنی، در سامانه مجلس به منظور دریافت پیشنهادات نمایندگان بارگذاری شده است.

به گزارش ایلنا، محسن زنگنه از تصویب طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه کشور در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد و گفت: این طرح بعد از تصویب در مجلس می‌تواند به عنوان مبنایی برای اصلاح ساختار بودجه کشور قرار گیرد. ما به طور پیوسته احکامی را به این اصلاحیه اضافه خواهیم کرد تا در نهایت بودجه کشور به طور اساسی و کلی اصلاح شود. 

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس تاکید کرد:‌ طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه کشور بعد از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه مجلس هم مورد بررسی قرار گرفت و اکنون براساس آیین‌نامه داخلی باید حداقل به مدت ۱۰ روز در سامانه مجلس به منظور دریافت پیشنهادات احتمالی نمایندگان بارگذاری شود.

وی با بیان اینکه بعد از پایان مدت زمان ده روزه این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد، اظهار کرد: برخی مواد این طرح در زمان بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه حذف و مواد دیگری به آن افزوده شدو به طور کلی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه کشور می‌تواند، در بحث اصلاح ساختار بسیار موثر باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز