خبرگزاری کار ایران

سرتیپ پوردستان:

تمام نیازهای نیروهای مسلح به دست متخصصان ایرانی تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۸۱

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: ملت شریف ایران مطمئن باشند فرزندان و سربازشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از قابلیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و همه نیازهای نیروهای مسلح به دست دانشمندان و متخصصان ایرانی تولید می شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با توانمندی های بسیار خوبی که داریم تهدیدهای دشمن را رصد می کنیم و متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجادکرده ایم .

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و قابلیت دفاعی و تهاجمی خوبی برخوردار هستند و چنانچه دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ما رو به رو خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظیفه همگان در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمن و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: اولین وظیفه ما این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا باشیم و بر همه نیروهای مسلح، دولت، مجلس و قوه قضائیه و همه آحاد ملت فرض است که تدابیر و رهنمودهای معظم له را چراغ راه خود قرار دهند چرا که راه سعادت و نجات ما پیروی از تدابیر ایشان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز