خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر سرلشکر موسوی انجام شد؛

الحاق بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین به نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۳۹

طی مراسمی با حضور فرمانده کل ارتش، بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین، تانکبر تاکتیکی به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ملحق شدند.

به گزارش ایلنا، در مراسمی که امروز(چهارشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد نزاجا برگزار شد، بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی به  این نیرو ملحق شد.
این خودروها توسط معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش بازتولید و به ناوگان تحرک و ترابری این نیرو ملحق شدند.

امیر حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت و گفت: امروز شاهد الحاق تانکبرهایی هستیم که قادرند دو تانک را بصورت همزمان حمل کنند که این موضوع شگفت انگیز است.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی ملحق به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ملحق شدند.

در این مراسم که بصورت ارتباط تصویری با یگان‌های نیروی زمینی ارتش برگزار شد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، سردار شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز