خبرگزاری کار ایران

بنجامین فریدمن:

برای پیش‌بینی روابط آمریکا با ایران باید منتظر انتخابات روزهای آینده باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۲۶

تحلیل گر مسائل سیاسی با تاکید بر افزایش تنش در دوره دوم ترامپ، گفت: اگر بتوانیم دوره بعد ترامپ را بدون جنگ با ایران بگذرانیم، یک معجزه رخ داده است‌.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان بی سی،  دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بارها اعلام کرده که خواهان توافقی جامع و جدید با ایران است اما تهران با وجود تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر ایران که پس از خروج ترامپ از توافق هستهای هر روز تشدید شد، از مذاکره خودداری کرده و بر مواضع خود باقی مانده است. اکنون در آستانه انتخابات در آمریکا قرار داریم هر کدام از دو نامزد انتخاباتی رویکردی به ایران و حل موضوع ایران دارند.

بنجامین فریدمن، تحلیل‌گر سیاسی گفت: می‌دانیم که بایدن تلاش خواهد کرد تا دوباره وارد برجام شود. اما اینکه آیا می‌تواند ایران را به پایبندی به تعهدات برجامی‌اش بازگرداند یا خیر اصلا مشخص نیست. 

وی هم چنین تاکید کرد: در صورت انتخاب ترامپ تنش بالا می‌رود و احتمال خطر جنگ نیز افزایش می‌یابد. اگر بتوانیم دوره بعد ترامپ را بدون جنگ با ایران بگذرانیم، یک معجزه رخ داده است‌.

در حال حاضر باید منتظر انتخابات در آمریکا بمانیم تا مشخص شود نماینده کدام حزب وارد کاخ سفید می‌شود و آینده روابط با ایران چگونه شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز