خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

ستاد کرونا یک سیل بند در نهاد ریاست جمهوری برای حفاظت از جان روحانی احداث کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۰۶

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای مکرون شما مشکل آزادی بیان ندارید، درون شما خبیث است و مجری طرح های صهیونیستی برای ارائه چهره خشن از اسلام ناب محمدی(ص) شده اید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در نطق میان دستور خود در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه هفتم آبان ماه طی سخنانی با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و اشاره به اهانت های اخیر به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، گفت: آقای مکرون شما مشکل آزادی بیان ندارید، درون شما خبیث است و مجری طرح های صهیونیستی برای ارائه چهره خشن از اسلام ناب محمدی(ص) شده اید.

وی ادامه داد: مردم عزیز لازم می‌دانم به جای دولت از شما ملت نجیب به خاطر مشکلاتی که بر زندگی شما سایه افکنده عذرخواهی کنم، دولتی که قرار بود چرخ سانتریفیوژ و صنعت را همزمان بچرخاند اما هر دو را از حرکت انداخته است.

موسوی لارگانی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی امروز در پیروی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب، نمایندگان در حال استخراج راه هایی برای پایان مشکلات هستند اما همچنان با بحران هایی مواجه هستیم که توسط بی‌تدبیری دولت شما ایجاد شده است. آقای روحانی شما نباید به نمایندگان ملت که نیروهای مومن، انقلابی و دلسوز هستند، پشت کنید.

وی افزود: من دلسوزی قوای مقننه و قضاییه را بابت حضور بی‌واسطه در بین مردم جهت نظارت میدانی و تلاش برای به حرکت در آوردن این دولت، تحسین میکنم و از خداوند متعال برای آقای دکتر قالیباف سلامتی و تندرستی مسئلت دارم، آقای روحانی برخلاف شما رئیس و نمایندگان مجلس در متن جامعه حضور دارند.

نماینده فلاورجان در ادامه نطق میان دستور خود اظهار داشت: مجلس یازدهم، برخلاف آقای رئیس‌جمهور توجه جدی خود را به حل این مشکلات معطوف کرده است، امروز نتیجه عملکرد آقای روحانی گوشت کیلویی ۲۴۰ هزار تومانی است و یک روز با کمبود پوشک بچه مواجه هستیم و یک روز کمبود روغن! چگونه در بورس شاهد بر باد رفتن سرمایه مردم هستیم، چگونه میتوان شاهد شرمندگی پدران و مادران مقابل فرزندشان بود که قادر نیستند حتی یک زندگی ساده را فراهم کند و آنگاه با بیخیالی بر بالین سر بگذاریم.

وی ادامه داد: چگونه می توان چشم خود را بر واقعیت‌ها بست وقتی که کرونا همچنان می‌تازد و از نظر مرگ و میر به رده‌های بالای جهانی رسیده‌ایم، چرا باید ستاد کرونا یک سیل بند در نهاد ریاست جمهوری برای حفاظت از جان آقای روحانی احداث کرده است؟ سیاست‌گذاری ضعیف دولت از عوامل اصلی جولان کرونا است، چگونه می‌توان زحمات کادر درمان را دید و به اختصاص بودجه به یک دانشکده اعتراض نکرد، آقای روحانی بهتر بود این بودجه برای کادر درمان هزینه شود نه اینکه برای یک ساختمان یک دانشکده خرج شود.

موسوی لارگانی همچنین اظهار داشت: گمشده این روزها مدیریت است، مدیریت آقای روحانی اما نه روحانی سال ۹۹ بلکه روحانی سال ۹۲ که مقتدرانه از حفظ ارزش پول ملی، بازگرداندن اعتبار به پاسپورت ملی و رونق اقتصاد و صنعت سخن می‌گفت.

وی در پایان گفت: آقای روحانی با پنهان شدن نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم شما با کلید به میدان شمشیرهای آخته به صحنه آمده‌اید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز