خبرگزاری کار ایران

جوکار در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

جزییات جلسه کمسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با کدخدایی

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۵۷

رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شوراهای مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه عصر امروز این کمیسیون با سخنگوی شورای نگهبان را تشریح کرد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی و شوراها با سخنگوی شورای نگهبان گفت: در راستای اینکه از نظرات پژوهشکده و حقوقدانان شورای نگهبان استفاده کنیم و همچنین در راستای تعامل بیشتر بین کمیسیون و اعضای شورای نگهبان این نشست ها را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مصوبات ما در مجلس باید برای تایید به شورای نگهبان برود و توسط این شورا تایید شود، چه خوب است که پیش از اینکه یک مصوبه را به شورای نگهبان بفرستیم و این شورا اشکالاتی را از نظر شرع یا قانون اساسی بر آن وارد کند، هماهنگیهایی را با اعضای شورا داشته باشیم تا فرآیند تصویب و تایید و اجرای مصوبات تسریع شود.

جوکار همچنین اظهار داشت: از همین جهت تلاش داریم تا جلساتی را به طور متناوب با کارشناسان مرکز پژوهش ها و همچنین اعضای شورای نگهبان داشته باشیم و این جلسه هم یکی از همان سلسله جلسات بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز