خبرگزاری کار ایران

بخشی‌زاده مطرح کرد؛

ایجاد همدلی و برادری بیشتر هدف اصلی رادیو وحدت

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۱۷

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اهمیت راه‌ اندازی رادیو وحدت گفت: برنامه‌ های این رادیو متنوع است و در قالب‌ های مختلف و گفتارمحور تهیه و پخش می شود و هدف اصلی ایجاد همدلی است.

به گزارش ایلنا، علی بخشی‌ زاده، معاون صدای رسانه ملی به ضرورت فعالیت رادیو وحدت، همزمان با آغاز ماه ربیع الاول و برگزاری سی و چهارمین کنفرانس وحدت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ های رادیو وحدت در قالب‌ های مختلف به مخاطبان عرضه می‌ شود،طبیعی است محور اصلی آن، برنامه‌ های گفتارمحور باشد، ولی قالب های متنوع برنامه سازی نیز در نظر گرفته شده است.

معاون صدای رسانه ملی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال سی و چهارمین کنفرانس وحدت نیز به علت شرایط کرونایی مجازی برگزار میشود رادیو وحدت انعکاس رویدادهای این کنفرانس را نیز برعهده دارد 

وی افزود: از آنجا که مخاطبان این رادیو دارای سلایق مختلفی هستند، برنامه‌ های رادیو وحدت نیز در قالب های مستند، نمایش و معرفی کتاب، جنگ طنز ، تفسیر موضوعی آیات الهی، موسیقی های و اشعار مدح نبوی و مانند آن پخش خواهد شد. 

بخشی زاده بیان کرد :چون هر یک از مخاطبان ما با گونه ای از برنامه سازی ارتباط بیشتری برقرار می‌ کنند و این رادیو سعی می‌ کند در بهترین اوقات، بهترین قالب های مورد نظر مخاطبان را تولید کند.

معاون صدا ادامه داد: این امر دائم در مرکز نظرسنجی صداوسیما رصد می‌ شود که چه صنفی از مخاطبان ما، در چه ساعتی به کدام گونه از گونه‌ های برنامه سازی رغبت بیشتری نشان می دهند و جدول  پخش نه تنها رادیو وحدت که دیگر شبکه های رادیویی  هم بر اساس این موضوع تنظیم می شود .

وی در خصوص فعالیت رادیو وحدت گفت: این شبکه با بهره گیری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه وحدت اسلامی سعی در معرفی بیشتر اشتراکات دارد و باید گفت حرکت رادیو وحدت، حرکتی عاقلانه و عالمانه است. 

رادیو وحدت همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، با شعار صدای همدلی امت رسول الله (ص) افتتاح شد و مراسم آغاز به کار رسمی آن روز دوشنبه ۲۸ مهر با حضور حجج الاسلام سیدرمضانعلی موسوی، قائم مقام رسانه ملی و حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و برخی مسئولان سازمان صدا و سیما برگزار شد.

هدف از راه اندازی این رادیو که. روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز پخش میشود  ایجاد همدلی و برادری بیشتر در میان امت رسول الله در سطح جهانی و وحدت بیشتر میان برادران اهل سنت و شیعه داخل کشور است و برنامه‌ های این رادیو تا پایان هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز