خبرگزاری کار ایران

لطفی خبر داد؛

مراسم ۱۳ آبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۶۶

مراسم ۱۳ آبان در تهران از ساعت ۱۵ از مقابل درب اصلی لانه جاسوسی سابق امریکا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نصرت الله لطفی درباره برنامه‌های سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران افزود: مراسم محدود استکبارستیزی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی، سه شنبه سیزدهم آبان با شعار " مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ " با حضور محدود همه قشر‌های مردمی در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: همه فعالیت‌ها طبق شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و حداقل زمان برگزاری و توزیع مواد ضدعفونی کننده بنابر دستورات ستاد مقابله به کرونا برگزار خواهد شد.

 لطفی افزود: فضاسازی و تبلیغات گسترده در سطح شهر، انجام دادن امور تبلیغاتی و تهیه و پخش نماهنگ‌های متنوع و راه اندازی پویش‌های مختلف، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با هدف روشنگری قبل از مراسم، دعوت از قشر‌های مختلف و پایگاه‌های بسیج سطح استان برای حضور در مراسم و مقابله با شُبهات قبل و بعد از مراسم از طریق فضای مجازی توسط سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و سپاه حضرت سید الشهدا استان، برپایی نمایشگاه دست سازه‌های استکبار ستیزی دانش آموزان در محل اجرای مراسم، برگزاری پویش # دشمنت – را – بشناس (کلیشه زنی پرچم آمریکا و اسرائیل در پیاده رو‌ها و معابر شهری به همراه معرفی جنایات آمریکا در ۱۰۰۰ نقطه شهر تهران)، راه اندازی پویش #احمق درجه یک با موضوع بیان حماقت و نبود عقلانیت سیاست مداران و رئیس جمهور آمریکا و شکست هژمونی آمریکا در فضای مجازی، تهیه و تولید نماهنگ‌ها با محتوای مصاحبه دانش آموزی با موضوعاتی نظیر آمریکای مضر، آمریکای واقعی و ... توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهر تهران از جمله برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده برای ۱۳ آبان است.

وی افزود: حدود ۷۵ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی مراسم تهران و در مجموع در سراسر کشور بیش از دو هزار (۲۰۰۰) خبرنگار، عکاس و تصویربردار، مراسم امسال ۱۳ آبان را پوشش خبری می‌دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین اضافه کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان) امسال به دلیل تقارن با ۱۷ ربیع الاول (سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام) و «هفته وحدت» و از سویی به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا در سراسر کشور و بلکه تمام نقاط جهان، شرایط خاصی دارد.

لطفی گفت: در ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به دست جوانان انقلابی که به فرموده امام راحل (ره) به عنوان انقلاب دوم نامگذاری و مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی، به عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نامگذاری شده است، هر ساله ملت انقلابی ایران، تظاهرات سراسری علیه سیاست‌های تجاوزکارانه دولت تروریست و مستکبر آمریکا را برگزار کرده است.

وی افزود:بی شک نخستین منادی وحدت میان امت اسلامی، قرآن کریم و وجود پیامبر اعظم (ص) است و یکی از مهمترین موضوعاتی که در کلام وحی و نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و این کتاب شریف، مورد تأکید قرار گرفته است، وحدت مسلمانان و پرهیز از اختلاف و چنددستگی است.

 لطفی با اشاره به اینکه این روز‌ها شاهد هستیم که بی حرمتی به پیامبر گرامی توسط فرانسه، دل میلیون‌ها مسلمان را به درد آورده است افزود:با این وجود باز هم شاهد هستیم که عادی سازی روابط بین تعدادی از دولت‌های سرسپرده عربی با رژیم کودک کش صهیونیستی، دهن کجی به مبارزات مظلومین فلسطینی بوده و برای مسلمانان و آزادگان جهان، رنج آور است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه ضد ظلم و ستم و دفاع از مظلوم از آموزه‌های دینی و ۱۳ آبان، نماد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش داشته است تا در گرامی داشت این روز با برنامه‌های متنوع و در عین حال، حفظ شرایط بهداشتی، مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تجمعات محدود و نمادین در تهران و تمام استان‌های کشور را برپا کند.

وی همچنین درباره برگزاری مراسم «هفته وحدت» افزود: برپایی برنامه‌های جشن وحدت در تمام کشور، بویژه در استان‌های برخوردار از اهل تسنن، از جمله در استان‌های گلستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و دیگر استانها، بروز این نماد وحدت و همدلی ملت ایران را بیشتر خواهد کرد.
آقای لطفی با اشاره به اینکه در شب میلاد پیامبر اعظم (ص)، آسمان ایران اسلامی به نشانه وحدت و همدلی ملت ایران، نورافشانی خواهد شد خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های وحدت به شکل محدود و بهره گیری از فضای مجازی در بسیاری از استان‌های کشور در شب میلاد و بویژه برگزاری دو نشست تخصصی "وحدت اسلامی، رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی" و نیز برگزاری نشست تخصصی "وحدت امت اسلام، ضرورت استکبار ستیزی" مورد توجه است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات متنوع و راه اندازی پویش‌هایی در فضای مجازی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای شناخت بیشتر مردم به خصوص نوجوانان از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم)، هماهنگی با شهرداری تهران برای درج نوشته و تصاویر بر روی برج میلاد و برج آزادی در شب میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع) از طریق سیستم ویدئو مپینگ، فضاسازی تبلیغاتی در تمام امامزادگان و بقاع متبرکه، برپایی جشن میلاد پیامبر و وحدت در شب ۱۷ ربیع الاول در مساجد محوری در شهرستان‌هایی که مساجد آن فعال بوده و مجوز برپایی نماز را دارند ازجمله برنامه‌های شورای هماهنگی در «هفته وحدت» خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز