خبرگزاری کار ایران

محمودی در تذکر شفاهی:

آقای روحانی شما که برنامه‌ای برای مسکن نداشتید، مسکن مهر را کامل می‌کردید

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۹۰

نماینده شهرضا، گفت: آقای حاجی میرزایی آموزش باید رایگان باشد، می‌دانید چند دانش آموز به دلیل مشکلات اقتصادی ترک تحصیل کرده‌اند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در جلسه صحن علنی مجلس امروز سه شنبه ۶ آبان در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما که برنامه‌ای برای مسکن ارائه ندادید، حداقل مسکن مهر را که در دولت نهم و دهم شروع شده بود، به اتمام می‌رساندید.

وی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی، بیان داشت: آقای دکتر اسلامی چهار سال و نیم پیش مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرضا را محضر شما و همکارانتان مطرح کردم، از شما و همکاران شما و مسئولین استانی دعوت کردم به شهرستان بیایید اما هیچ کاری صورت نگرفته است. اکنون بعد از ۴ سال و نیم به نقطه‌ای که ما اعلام کرده بودیم رسیدید و آنچه که ما گفته بودیم را مکتوب کرده‌اید، آقای وزیر هزینه‌هایی را که در این سال‌ها بر مردم تحمیل شده است را چه کسی جبران خواهد کرد؟

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد مساله ترک فعال که اخیرا مطرح است می‌تواند از همین وزارت راه و شهرسازی شروع شود و من از مساله را از آقای رئیسی درخواست می‌کنم که رسیدگی نمایند.

محمودی در پایان در تذکر به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آقای حاجی میرزایی آموزش باید رایگان باشد میدانید چند دانش آموز به دلیل مشکلات اقتصادی ترک تحصیل کرده اند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز