خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه احزاب:

مکرون به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین‌گریز است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۲۵

در پی اهانت به پیامبر اسلام رئیس خانه احزاب بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام فرانسه و رئیس‌جمهور آن صادر کرد.

به گزارش ایلنا، "شهاب‌الدین صدر" رئیس خانه احزاب ایران در محکومیت اظهارات اهانت آمیز رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر اسلام و مسلمانان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد رفتار نابخردانه رئیس جمهور نادان فرانسه در حمایت از اقدامات اهانت آمیز به پیامبر رحمت و مهربانی (ص) در کشور فرانسه که خود را به غلط مهد آزادی می داند هستیم.

آقای مکرون با حمایت از چنین رفتارهایی در حقیقت به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است. در حقیقت توهین به مسلمانان و مقدسات آنها سوء استفاده ای فرصت طلبانه از آزادی بیان است.

در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان الهی و پیامبران آنان نمایانگر آزادی بیان و تمدن و پیشرفت قلمداد شده است؟

مسلمانان راستین هرگز چنین اقدامات لجوجانه و اهانت آمیز به پیامبر مکرم اسلام (ص) را فراموش نکرده و در زمان مناسب پاسخ آن را خواهند داد.

آیا علمای واقعی ادیان الهی و معتقدان به کتب آسمانی چنین رفتارهایی را تایید می کنند یا آن را اهانت به تمامی پیامبران الهی و ادیان آسمانی و تورات و انجیل می دانند.

واکنش غیرتمندانه مسلمانان جهان و روسای کشورهای اسلامی در این روزهای اخیر درخور تحسین می باشد.

خانه احزاب ایران به نمایندگی از احزاب، گروها، جمعیت ها و سازمانهای سیاسی کشور ضمن اعلام انزحار از رئیس جمهور نادان فرانسه و روسای جمهور کشورهای اروپایی که از این اقدام ضد اخلاقی و ضد بشری حمایت کرده اند، از وزارت امور خارجه و نهادها و سازمانهای بین المللی اسلامی و آزادیخواه حهانی و

اندیشمندان و آزادگان در سراسر عالم می خواهد که ضمن محکوم کردن چنین رفتارهایی، برخورد و اقدامی عملی برعلیه عاملان آن انجام دهند و با ایحاد کمپین تحریم کالاهای ساخت فرانسه اولین اخطار را به دولت و مسئولان این کشور اعلام نمایند.

دولت فرانسه و شخص رئیس جمهور آن باید رسماً از ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و مسلمانان حهان عذرخواهی کنند.

خانه احزاب ایران امیدوار است که با برخورد قاطع مسلمانان حهان و دولتهای کشورهای اسلامی از تکرار این گونه رفتارهایی غیر انسانی جلوگیری شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز