خبرگزاری کار ایران

حاتمی در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با وزیر کار برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی بود/ سوال از شریعمتداری دستور هفته گذشته کمیسیون بود

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۵۵

دبیر اول کمیسسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر جلسه پرسش و پاسخ این کمیسیون با وزیر کار گفت: این هفته وزیر کار قرار بود برای هم‌اندیشی به کمیسیون بیایند.

حسین حاتمی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص دستور جلسه این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از قبل مقرر شده بود جلسه هم اندیشی و هم افزایی بین اعضای کمیسیون اجتماعی و وزیر کار و معاونان وی در این هفته برگزار شود و در این راستا،اعضای کمیسیون مباحث و مسائل مرتبط با حوزه کاری، کمیسیونی و حوزه انتخابیه را مطرح کنند.

دبیر اول کمیسسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قرار بود وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که وزارتخانه مرتبط با این کمیسیون است درباره نحوه تعامل، کیفیت و راه‌های همکاری نیز صحبت شود.

حاتمی تاکید کرد: هفته گذشته طبق دستور، جلسه سوال از وزیر کار در کمیسیون با  حضور آقای شریعتمداری برگزار شده بود.

شایان ذکر است در دستور جلسه این هفته کمیسیون اجتماعی آمده بود که روز دوشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جلسه اعضای کمیسیون با وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پیرامون بررسی عملکرد و مسائل و مشکلات مرتبط با وزارتخانه مذکور و پاسخ به دغدغه های مطروحه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز