خبرگزاری کار ایران

بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت سالگرد شهادت فتحی شقاقی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۲۹

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت دکتر فتحی شقاقی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است:

«باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت دکتر فتحی شقاقی دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی به دست دژخیمان تروریست و سفاک رژیم صهیونیستی، سازش اخیر سران ابوظبی، بحرین و سودان و خیانت نابخشودنی در حق تاریخ مبارزات؛ شهادت ها، آوارگی و اسارت ملت سربلند و مقاوم فلسطین را بشدت محکوم می نماید.

هدیه ای که این حاکمان به رژیم صهیونیستی و رهبران کودک کش، سفاک و تروریست این رژیم دادند نه تنها به برقراری صلح و امنیت این کشورها و منطقه کمکی نخواهد کرد، بلکه این خیانت عزم مبارزین فلسطینی و مقاومت و همه آزادیخواهان جهان را برای آزادی همه سرزمین های اشغالی از سلطه صهیونیست ها را دوچندان خواهد نمود.

این مانورهای سیاسی و تاکتیکی در حالیکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخوبی می دانند که در آینده منطقه جایگاهی ندارند، تنها آب به آسیاب ریختن دشمن است و هرگز نمی تواند تغییری در روند پیش روی منطقه و مقاومت ایجاد کند.

حاکمان غیرمردمی سودان، ابوظبی و بحرین و هر کشور دیگری که فکر می کنند با تسلیم شدن در مقابل آمریکا و صهیونیست ها برای خود حاشیه امن ایجاد می کنند دچار توهم هستند و بزودی شاهد ویرانی خانه عنکبوتی صهیونیست ها  بدست مبارزین و مقاومت فلسطین خواهند بود.

ملت فلسطین بیش از هفت دهه در مقابل زورگویی و تجاوزات آمریکا و صهیونیست ها و خیانت برخی سران عربی در کمپ دیوید و وادی عربه مقاومت نموده است و روز به روز بالنده تر و قویتر به راه خود تا آزادی قدس و سرزمین های اشغالی ادامه می دهد .

در پایان یاد و خاطره مبارز نستوه دکتر رمضان عبدالله دبیرکل فقید جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز گرامی می داریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز