خبرگزاری کار ایران

دلخوش در تذکری مطرح کرد؛

شاهد انباشت کالاها در گمرکات هستیم/ ذرت و سویا برای تعادل قیمت مرغ ترخیص نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۷۴۹

نماینده صومعه سرا در مجلس، گفت: نیاز است که یک تیم تشکیل شود و به سراغ برخی کالاها برود تا ارزیابی دقیق و گزارش تهیه شود، ذرت و سویا در بنادر در حال فاسد شدن است و از سوی دیگر قیمت مرغ به ۲۶ و ۲۷ هزار تومان رسیده است، خب این ها را آزاد کنند تا به تعادل رسیدن بازار را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه ۵ آبان در تذکری درخصوص بیمه خبرنگاران، گفت: توجه بفرمایید که مجلس در دوره‌های قبل همواره بیمه خبرنگاران را مطرح کرده است، متاسفانه اکنون وزارت ارشاد دیگر خبرنگاران را بیمه نمی‌کند، با توجه به اینکه اکثر خبرنگاران معمولا شغل ثابت ندارند، این مساله دارای اهمیت فراوان است و از وزارت ارشاد می‌خواهم که نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: نکته دیگر مساله نیروهای قراردادی و طرحی است که بیشتر شامل نیروهای آتش‌نشان و پاکروب در شهرداری‌ها می‌شود، این نیروها هم باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند.

دلخوش همچنین به مساله انباشت کالاها در گمرکات کشور اشاره و تصریح کرد: نکته دیگری که باید توجه شود مساله رسوب کالاها در گمرکات کشور است، مقرر شده بود که افزایش پیدا نکنند اما حجم انباشت کالاها از ۱۱۰ هزار به ۱۸۰ رسیده است، حال سوال این است که اگر لازم نبود چرا وارد شده است؟

وی افزود: نیاز است که یک تیم تشکیل شود و به سراغ این کالاها برود تا ارزیابی دقیق و گزارش تهیه شود، ذرت و سویا در بنادر در حال فاسد شدن است و از سوی دیگر قیمت مرغ به ۲۶ و ۲۷ هزار تومان رسیده است، خب این ها را آزاد کنند تا به تعادل رسیدن بازار را تسریع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز