خبرگزاری کار ایران

زاهدی در نطق میان دستور:

دولت قرارگاه خدمت تشکیل دهد/ رهبری بیشترین اختیارات را به دولت فعلی داده و کمترین بهره را برده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۶۶

نماینده کرمان و راور، گفت: جمهوری اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد و راه خود را با صلابت ادامه خواهد داد و بدون توجه به پالس های سیاسیون داخلی که نگاه به غرب دارند و به دنبال صلح امام حسن آن هم از نظر خویش هستند، اعتنایی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در نطق میان دستور خود با تبریک فرارسیدن ۹ ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و همچنین قدردانی از رهبری به دلیل تشکیل جلسه ستاد کرونا با حضور ایشان و ارائه رهنمودهای تازه ایشان، گفت: از دولت و مسئولان تقاضا داریم که این رهنمود ها پیگیری و اجرایی شود.

زاهدی همچنین با تقدیر و تشکر از کادر درمان، بیان داشت: کادر درمان و بهداشتی ما در راه مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا تلاش می‌کنند، ما باید این بار را با ایجاد راهکارها و برنامه‌های سخت ملی و همچنین برنامه‌های آموزشی از روی دوش آن‌ها کم کنیم.

نماینده کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به سیاست‌های آمریکا علیه ایران، بیان داشت: بر همگان به ویژه سیاسیون دنیا روشن است که هیئت حاکمه آمریکا چه خصومت و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دارد و تنها به براندازی می‌اندیشد، به همین دلیل تفاوت ندارد که کدام کاندیدا در آمریکا پیروز شود، تنها روش‌ها متفاوت است.

وی افزود: جمهوری اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد و راه خود را با صلابت ادامه خواهد داد و به پالس‌های سیاسیون داخلی که نگاه به غرب دارند و به دنبال صلح امام حسن آن هم از نظر خویش هستند، اعتنایی نمی‌کند.

زاهدی در ادامه اظهار داشت: رهبری بیشترین اختیارات را براساس قانون اساسی و اصل ولایت فقیه به دولت آقای روحانی داد اما دولت ایشان کمترین بهره را از آن برده است و شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌های انواع کالاهای مورد نیاز مردم هستیم. همچنین دولت از جمع نخبگانی مردم دور است.

وی افزود: سیاسی‌کاری و سیاست بازی در دولت و در خرد جمعی و عقلانی آن مشاهده می‌شود اما دولتمردان توجه داشته باشند که هنوز ۹ ماه از دولت باقی است، بیایید قرارگاه خدمت تشکیل دهید تا به وضعیت معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی کشور سامان داده شود.

نماینده کرمان در ادامه نطق میان دستور خود با اشاره به اهانت اخیر دولت فرانسه، گفت: امت اسلامی انزجار و تنفر خود را نسبت به هیئت حاکمه فرانسه و اهانت به مقدسات اسلامی محکوم می‌کند و از رهبران مذهبی جهان به‌ویژه از جناب پاپ اعظم کلیسای کاتولیک انتظار دارد تا در مقابل این حرکت غیرتوحیدی ایستادگی کند.

وی گفت: دهه آینده برای ایران دهه فرصت‌ها و چالش‌ها است معتقدم و باور دارم که زمینه انتقال مسئولیت‌ها به نسل سوم و چهارم با شتاب بیشتری انجام شود، بزرگترین فرصت ما همین نسل جوان انقلابی، باهوش و میهن دوست است که باید به این نسل میدان داد تا تجربه کسب کنند و آماده پذیرش مسئولیت های سنگین باشند، ضمن تشکر از دولت به واسطه ترمیم حقوق بازنشستگان از آموزش و پرورش تقاضای جدی داریم که لایحه نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز