خبرگزاری کار ایران

اوراسیاتایمز بررسی کرد؛

ایران قدرت دفاعی بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۲۴

اوراسیا تایمز در تحلیلی با تاکید بر قدرت دفاعی ایران، خرید تجهیزات جدید توسط ایران را تهدیدی برای آمریکا و متحدان واشنگتن در منطقه دانست.

به گزارش ایلنا، اوراسیا تایمز در گزارشی نوشت: ایران انواع موشک‌های مختلف پیشرفته را دارد و سال گذشته توانست با همین قابلیت پهپاد پیشرفته آمریکایی را با شلیک یک موشک زمین به هوا منهدم کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران تجهیزات مختلفی دارد و در سال ۲۰۱۹ سامانه پدافند «باور ۳۷۳» را رونمایی کرد. ایران سامانه روسی قدرتمند «اس-۳۰۰» را هم در تجهیزات دفاعی خود دارد.

اوراسیا تایمز با تاکید بر اینکه ایران قدرت دفاعی بالایی دارد، نوشت: هدف قرار دادن پهپاد آمریکا بیانگر قدرت و قابلیت‌های دفاع هوایی ایران است که می‌تواند تهدیدی جدی برای آمریکا باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: این در حالی است که با پایان تحریم‌های تسلیحاتی، سفیر روسیه در ایران برای فروش تسلیحات روسی و سامانه اس ۴۰۰ به ایران اعلام آمادگی کرده است. این امر می‌تواند تهدیدی برای اسراییل و آمریکا باشد‌.

نویسنده در پایان این گزارش نوشت: اس ۴۰۰ ویژگیهای خارق العاده‌ای دارد که خرید آن توسط ایران می‌تواند قدرت دفاع از خود و بازدارندگی ایران را بالا ببرد و تهدید جدی برای آمریکا و متحدانش باشد و ترس و نگرانی برای آن‌ها در خصوص قدرت ایران ایجاد کند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز