خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

فرمانده کل ارتش درگذشت سرتیپ مصوری را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۸۳

فرمانده ارتش در پیامی در گذشت رئیس اسبق مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،‌ "عبدالرحیم موسوی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی در گذشت امیر سرتیپ "حسین‌علی مصوری" رئیس اسبق مرکز پژوهش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
۴۲ سال فداکاری همراه با علم و مدیریت کم‌نظیر، موهبتی بود که خداوندِ قادرِ متعال، در وجود بزرگمردی خستگی‌ناپذیر و بی ادعا متجلّی کرده بود که صدها نفر همچون بنده‌ی حقیر، به عنوان شاگرد و یک ملت، بدون آنکه نام امیر مصوری را بشناسند، از آن بهره‌مند بودیم.

کوهستان‌های غرب، دشت‌های خونین جنوب و شرقِ تشنه‌ی محبّت، هزاران خاطره از گام‌های استوارِ فرمانده‌ای باسواد و جدّی و در عین حال رئوف و به معنای واقعی ولایت‌مدار در دل دارند.

دریافت خبر پر کشیدن این عزیز، بسیار سنگین و فوق طاقت بود، امّا از آنجایی که سال‌ها افتخارِ شاگردی او را داشتم، نیک می‌دانم؛ مردی که از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز، پوتین از پا در نیاورد و فقط سنگرها را از غرب به جنوب و به شرق تعویض می‌کرد، اینک خستگی از تن به درکرده و در جوار قرب الهی آرام گرفته است.

مصوری عزیز، امیر مقتدر، قول می‌دهیم، پرچم عزّت این ملّت را که ۴۰ سال بی استراحت پاسداری کردی در اهتزاز نگه داریم.

اینجانب که خود عزادار و داغدار این فرمانده بزرگ هستم، از دست دادن او را به محضر فرماندهی معظّم کل قوا (مدظله العالی) و به ملّت ایران و همه همرزمان او در نیروهای مسلح تسلیت عرض می کنم.

 به ویژه به خانواده صبور و بزرگوار این عزیز که ۴۲ سال دوری و سنگرنشینی او را حمایت و تحمّل کردند با تمام وجود ادای احترام و تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند بزرگ می خواهم که به این خانواده محترم و نجیب اجر و صبر عطا فرماید و درجات آن سفر کرده را متعالی فرماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز