خبرگزاری کار ایران

نشنال اینترست:

حمایت ایران از الحشد الشعبی نقش مهمی در نابودی داعش داشت/ زمان تغییر استراتژی آمریکا در منطقه فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۴۹

نشنال اینترست نوشت: ایران یک عامل کلیدی در مقابله با داعش بوده است. حمایت ایران از الحشد الشعبی نقش مهمی در مقابله و نابودی داعش داشته است. ایران بارها نشان داده است که می‌تواند از خود انعطاف نشان دهد و آمریکا باید متوجه این موضوع باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از نشنال اینترست، ایران و آمریکا برای این که وارد درگیری نشوند باید از خود انعطاف نشان دهند رویدادهایی  که پس از  حملات ۱۱ سپتامبر رخ  داد؛ نشان داد که گاهی همکاری میان ایالات متحده و ایران می‌تواند منافع و نتایج مثبتی  در بر داشته باشد.

واضح است که ایران یک عامل کلیدی در مقابله با داعش بوده است. حمایت ایران از الحشد الشعبی نقش مهمی در مقابله و نابودی داعش داشته است. ایران بارها نشان داده است که می‌تواند از خود انعطاف نشان دهد و آمریکا باید متوجه این موضوع باشد. 

در واقع به نظر می رسد که اکنون وقت آن رسیده است که آمریکا راه و روش همکاری و رقابت با ایران را بیاموزد. اتفاقی که در دوره باراک اوباما رخ داد. در دوران او ما شاهد توافق هسته‌ای با ایران و همکاری  واشنگتن و تهران در مبارزه و نابودی داعش در عراق  بودیم. 

اکنون زمان ایجاد تغییر رسیده است. آمریکا باید بپذیرد که ایجاد یک مدل جدید در خاورمیانه، منطقه‌ای که ایران یکی از ستون‌های آن است کار آسانی برای ایالات متحده نیست و حتی می‌تواند درگیری و تنش بیشتری را ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز