خبرگزاری کار ایران

گزارش وال استریت ژورنال از مسیر دشوار بایدن برای لغو تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۱۴

وال استریت ژورنال در تحلیلی به کار سخت دولت بایدن برای لغو تحریم‌ها پرداخت.

به گزارش ایلنا، وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ در روزهای منتهی به انتخابات هر روز تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران اعمال می‌کند. در واقع دولت «دونالد ترامپ» در تلاش است  که تا پیش از انتخابات سوم نوامبر، با اعمال مجموعه‌ای از تحریم‌ها علیه ایران، نه تنها فشار حداکثری خود علیه ایران را بیشتر کند بلکه با این چنین اقداماتی با  هرگونه اقدام و تلاش در جهت لغو و یا کاستن از این فشارها در دولت بعدی مقابله می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است: در واقع ترامپ  می‌خواهد در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر، لغو تحریم‌ها برای دولت او سخت شود‌.

نویسنده این گزارش در ادامه یادآور شد: اکنون مقام‌های  آمریکا معتقدند که اقدامات و مسیر ترامپ برای مذاکره مجدد با ایران می‌تواند روش  دیپلماتیک مورد نظر برای وادار کردن تهران به امضای یک توافق جدید هسته‌ای و امنیتی را غیرقابل استفاده و دسترسی کند.

در ادامه این متن آمده است: مقام‌های آمریکایی باور دارند که اگر موارد تحریم شده جدید قبلا در فهرست تحریمی آمریکا بوده باشد، اعمال مجدد تحریم امکان لغو و بی‌اثرسازی این تحریم‌ها را سخت و بسیار دشوارتر می‌سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز