خبرگزاری کار ایران

به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان؛

وزیر دادگستری به کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۶۷۳

وزیر دادگستری دوشنبه هفته جاری برای پاسخگویی به سوالات ۹ نماینده در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

به گزارش ایلنا در دستور کار جاری آینده کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی آمده است:

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری روز ( دوشنبه، ۵ آبان ماه ) برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان آقایان حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان (۳ فقره)، سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر (۲ فقره)، نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران وکرون، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در کمیسیون حضور می یابد.

بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول ( اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار روز سه شنبه کمیسیون قرار دارد.

همچنین اعضای کمیته حقوق جزا و جرم شناسی به بررسی موضوع آسیب شناسی و اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و کمیته حقوق خصوصی به بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول(اعاده شده از شورای نگهبان) در هفته آینده خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز