خبرگزاری کار ایران

سرلشکر رشید:

فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۵۶۵

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دایمی و هم‌افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

به گزارش ایلنا، سردار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در آستانه رزمایش مدافعان آسمان ولایت اظهار داشت: مجموعه قدرت مورد نیاز کشور به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا بر سه پایه شامل قدرت دفاعی، ثبات و استحکام اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی استوار است.

وی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در این سه حوزه نقش فعال دارند، بلکه قدرت دفاعی را با رویکرد بازدارندگی تهاجمی ساماندهی و بنا کرده‌اند و قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح ما بیشترین انطباق و تناسب را با مؤلفه‌های فرهنگی-تاریخی دارد.

رشید ادامه داد: چنانکه تاکنون در صحنه رزمایش‌های پدافند هوایی مشاهده کرده‌ایم، فرماندهان و رزمندگان پدافند هوایی، تمامی اقدامات تهدیدآمیز دشمن را همانند صحنه جنگ واقعی سرکوب خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دائمی و هم‌افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

وی ادامه داد: نگاه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به آینده با وجود چالش‌ها و دشواری‌ها، با اعتماد و اتکال به خداوند متعال و پشتوانه عظیم ملت شریف ایران، سرشار از امید است. ما وقتی به ۴۲ سال فراز و نشیب‌های گذشته نگاه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم، آنچه پیش رو قرار دارد به مراتب آسان‌تر از دشواری‌هایی است که ملت سرافراز ایران و نیرو‌های مسلح با توکل بر خداوند و تلاش و مجاهدت پشت سر نهاده است.

رشید اظهار داشت: نیرو‌های مسلح در این رویارویی سرنوشت‌ساز اولاً با سختکوشی سرسختانه از تمامی دستاورد‌های انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور، در برابر تهدیدات دفاع خواهند کرد و ثانیاً برای تحکیم ثبات سیاسی-امنیتی و توسعه قدرت دفاعی کشور تلاش خواهند کرد و با توکل به خداوند متعال مانع از تکرار تحقیر تاریخی ملت ایران و نیرو‌های مسلح، همانند آنچه در دوران منحوس پهلوی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر رخ داد، خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز